خدمات ویزای شنگن

ویزای شنگن
شنگن در اصطلاح به منطقه‌اي در اروپا اطلاق مي‌شود که 27 کشور حاضر در آن، نياز به پاسپورت و باقي محدوديت‌هاي مرزي براي تردد اتباع خود را حذف کرده و از اين جهت به منزله کشوري واحد به شمار مي‌آيند. در حال حاضر محدوده شنگن جزو مقاصد توريستي بسيار محبوب در دنيا است و سالانه تعداد زيادي از گردشگران بين‌المللي و ساير کشورهاي اروپايي به اين حوزه ديدني و جذاب سفر مي‌کنند. شما براي ورود به حوزه گسترده شنگن ، نياز به ويزاي شنگن (Schengen Visa) داريد
انواع ويزاي شنگن بر حسب هدف سفر:

ويزاي تايپ A :

اين ويزا، ويزاي ترانزيت فرودگاهي است که با آن، مسافر مي تواند در يکي از فرودگاه‌هاي محدوده شنگن پرواز خود را به مقصد کشور ديگري که خارج از محدوده شنگن اروپايي است تغيير دهد.

ويزاي تايپ B :

در زمينه حمل و نقل و ترانزيت کاربرد دارد؛ در واقع نوعي ويزاي ترانزيتي مي باشد که به همراه پاسپورت، فرد دارنده مي تواند حداکثر پنج روز از طريق خودرو و يا قطار از چند کشور محدوده شنگن عبور کند و به کشوري در خارج از اين حوزه برود.

ويزاي تايپ C :

يک مجوز کوتاه مدت براي سفر به حوزه شنگن است و دارنده آن مجاز است تا به اندازه اعتبار ويزا براي اهدافي نظير گردشگري، رويداد ورزشي، رويداد فرهنگي و بازديد از اقوام در کشورهاي عضو اتحاديه شنگن اقامت داشته باشد.

ويزاي تايپ D :

ويزاي ملي: اين نوع ويزا براي افرادي صادر مي شود که با هدف و زمان مشخصي مانند اهداف کاري، تحصيلي و يا اقامت دائم قصد سفر به محدوده شنگن را دارند.

انواع ويزا بر حسب مدت اقامت

  ويزاي سينگل شنگن يا ويزاي يک بار ورود(Singleentry):  تنها براي يک ‌بار ورود به يکي از کشورهاي حوزه شنگن اعتبار دارد و به‌ محض خروج از محدوده شنگن، اعتبار ويزاي شما فارغ از اين که مدت‌ زمان آن به پايان رسيده يا نه، منقضي مي‌شود.در صورتي که بخواهيد در مدت اعتبار ويزاي شنگن سينگل خود به ساير کشورهاي شنگن سفر کنيد، تا زماني که از اين حوزه خارج نشويد، مشکلي وجود ندارد.

 

 ويزاي مولتي شنگن يا (Multipleentry): به فرد اجازه مي‌دهد تا بدون محدوديت و به دفعات وارد يک يا چند کشور حوزه شنگن شده و آن را ترک کند. تنها محدوديت ويزاي شنگن مولتي به بازه زماني آن باز مي‌گردد. يعني اين ويزا به شما مجوز اقامت و تردد در منطقه شنگن را به مدت حداکثر 90 روز به ازاي هر 6 ماه از سال جواز مي‌دهد.

مدت زمان اقامت و ورود و خروج در ويزاهاي تحصيلي، کاري و اقامت بر اساس شرايط ويزاي ملي متغير است.

 

براي دريافت خدمات ويزاي شنگن مشاوران و کارشناسان سفر هاي نقره اي ، ضمن ارزيابي و ارائه مشاوره تخصصي به شما عزيزان، در تمامي مراحل آماده‌سازي مدارک سفر و پشتيبان، همراه شما بوده و در جهت بالا رفتن شانس موفقيت در درخواست ويزاي شنگن، شرايط و مدارک شما را مورد ارزيابي دقيق قرار مي‌دهند و هرگونه نواقص احتمالي در فرم‌هاي تکميل شده و مدارک پشتيبان را رفع مي کنند .

چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

021-22267004